فلوجه به زودی از وجود داعش پاک میشود

ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی به پیشروی‌های خود در شهر فلوجه واقع در شرق ولایت الانبار که یکی از مناطق استراتژیک برای نیروهای گروه

139210121051563801841844ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی به پیشروی‌های خود در شهر فلوجه واقع در شرق ولایت الانبار که یکی از مناطق استراتژیک برای نیروهای گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی این کشور با پیشروی در فلوجه کنترل روستای الطاحونه واقع در ورودی‌های شهر فلوجه را به دست گرفتند.

نیروهای امنیتی عراقی و بسیج مردمی این کشور از تاکتیک‌های جدیدی برای مبارزه با گروه‌ تروریستی داعش استفاده می‌کنند به طوری که مناطقی که حضور این نیروها را در روستاها و تونل‌های اطراف فلوجه واقع در شرق الانبار محاصره کرده و ارتباط آنها را با محیط اطراف قطع می‌کنند و بدین ترتیب وارد مناطق محاصره شده مانند الکرمه، فلوجه و الصقلاویه می‌شود.

یکی از نیروهای بسیج مردمی عنوان داشت که فلوجه از چهار جهت محاصره شده است.

در درگیری‌های این منطقه دست کم ۲۰ هزار نیروی عراقی مشارکت دارند و با استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها وتجهیزات مختلف نظامی سعی در بیرون راندن گروه تروریستی داعش از این منطقه دارند.

درگیری‌های فلوجه به مثابه تیر آخر به نیروهای داعش به شمار می‌آید چرا که از این منطقه به عنوان پایگاهی برای هدف قرا ردادن بغداد و اطراف آن استفاده می‌کنند یک سرباز ارتش عراق عنوان داشت نیروهای ما در حال حاضر به پیشروی های خود در منطقه الصقلاویه و فلوجه ادامه می‌دهند.

نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرده بودند که درگیری‌های فلوجه به زودی به پایان خواهد رسید.

Author

About Author