فروش زنان و دختران کرد ایزدی به عنوان برده توسط داعش

فیلمی به تازگی منتشر شده است که تکفیری‌های داعش را در حال چانه‌زنی بر سر قیمت دختران کرد ایزدی در یک بازار برده ‌فروشی نشان می‌دهد.

در این فیلم که در اینترنت منتشر شد یک تروریست داعش به تکفیری‌هایی که در یک خانه جمع شده‌اند می‌گوید “امروز، روز بازار برده است” و هر پیکارجو “سهم خود” را می‌گیرد.

به نظر می‌رسد این افراد با توجه به لهجه‌شان از اتباع عربستان سعودی باشند.

همچنین در این فیلم دیده می‌شود که تروریست‌ها درباره قیمت دختران چشم آبی یا چشم سبز کرد ایزدی با هم گفت‌وگو می‌کنند.

یکی از تروریست‌های تکفیری می‌گوید: هر کس می‌خواهد می‌تواند برده خود را بفروشد یا هدیه بدهد. هر کسی آزاد است که با سهم خود آن‌چه می‌خواهد انجام دهد.

گفته می‌شود این فیلم در شهر موصل در شمال عراق که در کنترل داعش قرار دارد تهیه شده است.

عفو بین‌الملل ماه سپتامبر اعلام کرد گروه تروریستی داعش “صدها و شاید هزاران” زن و دختر کرد ایزدی را به “بردگی” گرفته است.

این گروه تندرو رسما این اقدام هولناک را تائید است.

بر اساس جدیدترین گزارش هیات اعزامی سازمان ملل به عراق، حدود ۵۰۰ زن و دختر کرد ایزدی و مسیحی به اعضای گروه تکفیری داعش داده‌ و یا برای فروش در بازارهای موصل در عراق و رقه در سوریه قاچاق شده‌اند.

در بیانیه سال گذشته سازمان ملل آمده است: زنان و دختران با برچسب قیمت به خریداران عرضه می‌شوند تا پس از انتخاب درباره فروش آنان مذاکره کنند. گفته می‌شود بیشتر خریداران جوانان محلی هستند.

تروریست‌های تکفیری داعش در حال حاضر کنترل بخش‌هایی از سوریه و عراق را در اختیار دارند و در مناطق تحت تصرف خود اقدامات خشونت‌آمیز گسترده‌ای همچون اعدام‌های گروهی، بریدن سر، آدم‌ربایی، شکنجه و به بردگی گرفتن زنان مرتکب می‌شوند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *