فردا “دوشنبه” مراسم تحلیف رئیس جمهور است

مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید “اشرف غنی احمدزی” و دکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان فردا دوشنبه،(۷ میزان) با حضور مهمانان داخلی و خارجی در ارگ ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قرار است در این مراسم نزدیک به ۲۰۰ تن از مهمانان داخلی و خارجی به شمول روسا و وزرای امورخارجه کشورهای منطقه در ارگ کابل اشتراک کنند.

اداره امور و دارالانشای شورای وزیران با انتشار اعلامیه ای گفته است که برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید بر اساس هدایت حامدکرزی رئیس جمهوری و فیصله کمیسیون برگزار کننده مراسم تحلیف نهایی شده است.

در این اعلامیه گفته شده که والیان، ولسوال‌ها، فرماندهان پولیس، مسئولین امنیت ملی و اردوی ملی ولایات به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب دعوت نشده و باید این مسئولین مطابق سایر روزها سر وظیفه خود حاضر بوده و به اجراآت روزانه خود بپردازند.

مسئولیت کمیسیون برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب را صادق مدبر رئیس عمومی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران به عهده دارد.

گفتنی است فردا دوشنبه هفتم میزان بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید تمامی ادارات دولتی و به شمول مکاتب، دانشگاه ها و موسسات تحصیلات عالی در کابل تعطیل اعلام شده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *