فراغت ۲۷۶ دانشجو از دانشگاه خاتم النبیین (ص) در غزنی

12443161_992634224128208_1628675150_nاولین جشنواره فراغت دانشجویان دانشگاه خاتم النبیین(ص)‌ ” شعبه غزنی” با حضور اساتید و مقامات محلی، مسئولین ادارات دولتی، بزرگان اقوام غزنی، علما، نهادهای مدنی،‌ رسانه های جمعی و بیش از سه هزار نفر در مرکز ثقافت اسلامی غزنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این برنامه در دو بخش شامل تلاوت آیات قرآن کریم، سخنرانی، اجرایی سرود های دری، پشتو و اهدای تندیس و لوح تصدیق برای دانشجویان دانشکده های اقتصاد و مدیریت،‌ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خاتم النبیین بود.

در این برنامه استاد حسین حبیبی رئیس شعبه دانشگاه خاتم النبیین در غزنی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی برای حضار محفل اولین جشنواره فراغت دانشجویی را برای دانشجویان و خانواده های آنها تبریک گفت.

وی افزود امروز تلاش و همت شما دانشجویان بود که با توجه به مشکلات اقتصادی و امنیتی کشور توانستید یک دوره تحصیلات را موفقانه به پایان برسانید .

ریاست شعبه غزنی دانشگاه خاتم النبیین(ص)‌ گفت امروز تجلیل از۲۷۶ دانشجو است که با سلاح علم ودانش،‌ توام با تعهد و دلسوزی وارد عرصه خدمتگذاری جامعه اسلامی افغانستان می گردد واین بالاترین مجاهدت در راستای پرور دگار عالم و ترویج ارزش های الهی و اسلامی است.

استاد حبیبی اضافه نمود که دانشگاه خاتم النبیین باورمند است که سنگ بنای ترقی و پیشرفت دریک جامعه آنگاهی گذاشته خواهد شد که از فرهنگ قبیلوی وسنتی در ادارات مان عبور نماییم وبجای آن تخصص گرایی همراه با تعهد دینی و دلسوزی ملی را جایگزین آن نماییم.

وی در ادامه افزود که امیدواریم فارغان امروز از رهبران جوان آینده این کشور باشد که با دو سلاح علم وایمان بتوانند بر تمام مشکلات پیروز شوند والگوی از اخوت و تقریب مذاهب ونمونه تخصص وتعهد گرایی باشد.

همچنین والی ولایت غزنی نیز در سخنان کوتاه که داشتند ضمن تبریک فراغت دانشجویان افزود دانشگاه خصوصی خاتم النبیین یکی از دانشگاه های خوب کشور می باشد.

قابل یاد آوری است که در اولین جشنواره فراغت شعبه غزنی با حضور بیشتر از ۳۰۰۰ مهمان درمرکز ثقافت اسلامی و تعداد ۲۶۷ دانشجو از دانشکده های اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی لباس فراغت برتن کردند.

Author

About Author