غنی: دشمنان مردم افغانستان بازهم دست به جنایت زدند

محمد اشرف غنی ضمن محکوم کردن حملات تروریستی امروز چهارشنبه در حوزه ششم و دوازدهم پولیس کابل گفت که دشمنان مردم افغانستان بازهم دست به جنایت زدند و تعدادی از هموطنان ما را در شهر کابل، شهید و زخمی نمودند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن شدید این حملات تروریستی، افزوده است که تروریستان و باداران بیگانه آنان بار دیگر تلاش کردند که فضای رعب و ترس را در شهر کابل ایجاد نمایند.

وی افزوده است که تروریستان پس از مرگ ملا سلام یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی در ولایت قندوز و همچنان شکست های پی در پی شان در جبهات نبرد، با راه اندازی حملات تروریستی در مناطق مزدحم در تلاش روحیه بخشیدن به افراد خود اند.

رئیس جمهور گفته است که مردم افغانستان در نهم حوت روز ملی نیروهای امنیتی ودفاعی کشور نشان دادند که یک صدا در حمایت از قوای مسلح کشور شان قرار دارند.

آقای غنی می گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور نسبت به هر زمان دیگر در خط مقدم مبارزه علیه تروریزم قرار دارند و در راستای تحقق پلان های حکومت وحدت ملی، دشمن زبون را در هر گوشه و کنار کشور سرکوب خواهند کرد.

محمد اشرف غنی، مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده‌های شهدا ابراز داشته و برای مجروحین این رویدادها از بارگاه ایزد متعال صحتمندی کامل استدعا می‌نماید.

براساس گزارشات وزارت امور داخله در نتیجه حمله انتحاری در حوزه ششم پولیس یک تن کشته و ۳۵ تن دیگر زخمی شده و همچنین در انفجار دیگر در حوزه دوازدهم نیز ۵ تن زخمی شده اند.

گروه طالبان مسئولیت حملات تروریستی روز چهارشنبه در کابل را بر عهده گرفتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *