عیاشی شاهزاده عربستانی با برافراشتن بیرق انگلستان در سواحل ترکیه

Nawaf-bin-Abdulaziz-al-Saudکشتی تفریحی شاهزاده عربستانی با برافراشتن بیرق انگلستان در سواحل ترکیه لنگر انداخته و به اعمال شنیع و غیر اسلامی پرداختند

به گزارش روزنامه جمهوریت ترکیه، شاهزاده نواف بن عبدالعزیز آل سعود یک کشتی تفریحی بادبانی بسیار گرانقیمت و لوکس که حامل بیرق انگلستان می باشد را به مدت چهار روز اجاره نموده  و به همراه تعدادی از دوستان و آشنایان خویش در سواحل دریای اژه ترکیه به خوشگذرانی می پردازد.

عکاسان سمج ترک تصاویری را در اختیار نشریات آن کشور قرار دادند در حالیکه موسیقی زنده پخش میشده و شاهزاده عربستانی را با مانکن های زیبای اروپایی که به رقص و اعمال شنیع می پرداختند به تصویر کشیده است.

 میهمانان شاهزاده ولخرج عربستانی  در تاریکی شب چندین ساعت  به شنا و دیگر ورزش های آبی مشغول بودند. ظاهرا از مدعوین با شامپاین و خاویار در عرشه کشتی پذیرایی شده بود. شب هنگام نیز شاهزاده عربستانی به همراه مهمانانش به  یکی از  رستوران های گرانقیمت شهر بندری یالی‌کاواک رفته و علاوه بر  صورت حساب غذا که بالغ بر چند هزار یورو شده، شاهزاده سعودی مبلغ هنگفتی هم انعام به گارسون رستوران می پردازد.

این کشتی تفریحی که ۳۸۵ متر طول دارد ، کرایه آن به مدت یک هفته بالغ بر یک میلیون یورو می باشد.این کشتی تفریحی سه سال پیش توسط یک کاپیتان انگلیسی طراحی و ساخته شده است. این کشتی تفریحی دارای امکاناتی از قبیل  استخرهای باز و سرپوشیده ، آب درمانی ، یک سالن نمایش فیلم و دو زیر دریایی کوچک می باشد. مخزن این کشتی میتواند ۲۲۰ هزار لیتر سوخت را برای طی مسافت ۶.۰۰۰ مایلی ذخیره نماید.

اجاره کنندگان این کشتی به الحاح و پافشاری خواهان دانستن نام صاحب اصلی این کشتی تفریحی می باشند ولی به دلایلی نامعلوم، نام صاحب این قایق بادبانی همچنان در هاله ایی از ابهام قرار دارد.

شاهزاده نواف بن عبدالعزیز، با هماهی فرزندش شیخ نواف احمد آل سعود،شیخ نواف آل صبر آل سعود و شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز آل سعود  و وزیر دفاع جوان عربستان محمد بن سلمان به همراه هشت تن بادیگارد و سیزده میهمان (مدل های اروپایی)  دیگر به منظور خوشگذرانی وارد فرودگاه میلاس-بودروم  شدند. سه دستگاه اتومبیل لوکس برای تامین امنیت بیشتر در ساعات پایانی شب ، شاهزادگان سعودی و همراهانشان را  از محله الی یالی به محل اسکانشان انتقال یافتند.

Author

About Author