عضو مجلس نماینده‌گان قدرت برگشتاندن یک هواپیما را دارد

پرواز شرکت هوایی کام‌ایر به ولایت بامیان به دلیل عدم حضور نماینده این ولایت در مجلس نماینده‌گان اجازه نشست در میدان هوایی بامیان را دریافت نکرده و مجبور به بازگشت دوباره به کابل شد.

منابع در شرکت هوایی کام‌ایر به خبرگزاری خاورمیانه گفتند که عبدالرحمان شهیدانی، نماینده مردم بامیان در مجلس تا سه ساعت بعد از زمان تعیین شده به هواپیما حضور نیافت و هواپیما میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی را به مقصد بامیان ترک کرد.

به گفته این منابع، در میدان هوایی بامیان هواداران این نماینده مجلس، اجازه نشست به طیاره را نداده و به اجبار به کابل برگشت و بعد از حضور عبدالرحمان شهیدانی، دوباره به سمت بامیان حرکت کرد.

این منابع می‌گویند که هواداران شهیدانی، خط رنوی میدان هوایی بامیان را مسدود کرده و در مسیر هواپیما ایستاده بودند.

بر اساس اصول مورد نظر برای پرواز طیاره‌ها، مسافران باید دو ساعت پیش از پرواز در میدان هوایی حاضر باشند؛ اما نماینده‌گان مجلس با استفاده از زور و قدرتی که دارند از این امر مستثنی هستند.

زورگویی و اقدام بالاتر از قانون از سوی نماینده‌گان مجلس بی‌پیشینه نیست و بارها اعضای مجلس حتی زنان، بالاتر از قانون عمل کرده، زندان‌های خانگی دارند، دادگاه خانگی ایجاد کرده و شبانه در حالت نشه شلیک‌های هوایی انجام داده‌اند و به هیچ کدام از این موارد از سوی دولت رسیده‌گی نشده است و یا هم رسیده‌گی به آنها نتیجه‌ای نداشته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *