عراق در انتظار تحریم های بی نظیر امریکا

رئیس جمهور امریکا در واکنش به مصوبه تازه پارلمان عراق مبنی بر خروج نیروهای خارجی از این کشور گفته است که «تحریم» های بی نظیری در انتظار عراق است.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، روز گذشته پارلمان عراق تصویب کرد که تمام نیروهای خارجی به شمول امریکایی باید این کشور را ترک کنند.

در واکنش به این مصوبه، دونالد ترامپ اعلام کرده است که بغداد باید مصارف پایگاه ‌های هوایی امریکا در این کشور را پبردازد و همچنین تحریم ‌های بی‌ مانند در انتظار بغداد خواهد بود.

به گفته ترامپ، در صورت تاکید بر خروج نیروهای امریکایی از عراق، «تحریم» هایی صورت می گیرد که نسبت به تحریم ‌های ایران، ناچیز باشد.

رئیس جمهور امریکا می گوید که بیلیون ‌ها دالر در عراق هزینه کرده و پایگاه‌ های گران‌ قیمت ساخته است که بغداد موظف به پرداخت این مصارف است.

بعد از ترور قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین قدس سپاه پاسداران ایران و مهدی المهندس، جانشین فرمانده حشد الشعبی در حمله هوایی نیروهای امریکایی در بغداد، واکنش های زیادی به این حمله صورت گرفته و در تازه ترین آن نیز پارلمان عراق تصویب کرده است که نیروهای خارجی این کشور را ترک کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *