عبدالله: حکومت جنگ را علیه تروریستان ادامه خواهد داد

shoraye-vaziran-631x450رییس اجرایی حکومت وحدت ملی میگوید: مذاکرات به معنای توقف جنگ و مبارزه علیه تروریستان نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه (۲۸ جدی) در نشست شورای وزیران گفت: حکومت به تمام معنی جنگ خود را علیه تروریستان در کشور ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرده که مذاکرات چهارجانبه برای بحث روی سازوکارهای آغاز مذاکرات و دست یافتن به صلح، امروز در کابل آغاز می‌شود. این نشست با حضور نمایندگان افغانستان، پاکستان، چین و امریکا برگزار خواهد شد.

ریاست اجرایی امروز با نشر خبرنامه به نقل از عبدالله عبدالله اعلام کرد، امیدواریم طرف‌های مذاکره در رسیدن به صلح دائمی صادقانه همکاری نمایند، زیرا آغاز مذاکرات عزم افغانستان را برای دست یافتن به صلح عادلانه نشان می‌دهد.

عبدالله در ادامه حمله دیروز تروریستان در جلال آباد را محکوم کرده و گفته است که تروریستان نمی‌توانند اراده و عزم مردم را با اعمال خشونت به شکست مواجه سازند.

به گفته او، حکومت و متحدان افغانستان به هیچ‌‌صورت با داعش و تروریست‌ها معامله نمی‌کند، حملات اخیر در جلال آباد نشان داد که حکومت برای سرکوب داعش و تروریستان عزم قاطع دارد.

به گفته رییس اجرایی، کسانیکه غیر مسئولانه در مشوش ساختن افکار عمومی در کشور گام برمی‌دارند، جوابگوی اعمال شان خواهند بود.

Author

About Author