عامل اصلی تروریسم اسرائیل است

96775ad845342c98c187e02ea33ef899رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفته است که ترسی از انتخابات نداشته و به خواست های مردم احترام می گزارند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، خالد مشعل، به روز جمعه در مراسم فارغ التحصیلی “پیشاهنگان آزادی”در مرکز نوار غزه در” دیر البلح” گفته است، خواست های مردم را می پذیرد و به انتخابات و دموکراسی باور دارد.

وی افزود: در انتخابات شهرداری ها وشوراهای ولایتی که به زودی برگزار خواهد شد اشتراک خواهند کرد و به مردم احترام گذاشته و ترسی از انتخابات ندارند.

وی همچنین افزود از جمله خواست های مردم اولویت به مقاومت و بهبود اوضاع داخلی فلسطین است و قدرت حکومت در همبستگی وهمدلی مردم است.

ریئس دفتر سیاسی حماسی با تقدیر از شجاعت ها و کارکرد های بزرگ شهید “عزالدین قسام” و مقاومت و دفاع از این سرزمین و آماده سازی و آموزش های نظامی نسل جوان در فلسطین وی را ستایش کرد.

خالد مشعل جنگ با صهیونیست را سخت خوانده و گفته سیاست خشک و خالی برای مبازه با این رژیم کافی نبوده و نیازمند به تمرین و آماده سازی طولانی دارد.

وی یاد آودر شد که علاوه بر فراهم نمودن ابزار لازم ارتباط  با کشورهای اسلامی وعربی و بسیج شدن امت اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین اظهار کرد: ما از جهانیان میخواهیم تا در کنار مردم فلسطین قرار گیرند و به رژیم صهیونیستی امیدوار نباشند زیرا این رژیم عامل اصلی تروریسم بوده و هیچ جای در آینده منطقه نداشته و آینده تنها از مسلمین است.

Author

About Author