طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ تن در امریکا کشته شده اند

A woman waits to hear about her sister, a teacher, following a shooting at the Sandy Hook Elementary School in Newtown, Conn., about 60 miles (96 kilometers) northeast of New York City, Friday, Dec. 14, 2012. An official with knowledge of Friday's shooting said 27 people were dead, including 18 children. It was the worst school shooting in the country's history. (AP Photo/Jessica Hill)

مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی ایالات متحده امریکا اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ مورد تیراندازی و خشونت در این کشور رخ داده و تا کنون ۲۳ تن کشته و ۶۶ تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در یکی از تیراندازی ها در ایالت میسی سیپی در حمله سارقان به خانه ای در منطقه اولایو برنچ دو نفر کشته شدند و یک تن دیگر زخمی شد.

مقامات رسمی می گویند مظنونان وارد این خانه شدند و در جریان سرقت گلوله هایی شلیک شده است که در نتیجه آن یکی از ساکنان خانه و یکی از مظنونان کشته شده اند و مظنون دیگر نیز که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد. پلیس درحال تحقیق درباره این حادثه است.

در حادثه دیگری در ایالت ایندیانا، در نتیجه تیراندازی در باشگاه فورت وین یک مرد کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

حال زخمی ها وخیم گزارش شده و هنوز هیچ کس در رابطه با این تیراندازی بازداشت نشده است.

در حادثه ای دیگر در درگیری در یک مهمانی در منطقه سوت ساید در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس، یک نفر کشته شد و سه تن دیگر زخمی شدند. پولیس هنوز اظهارنظری درباره علت تیراندازی نکرده است.

در حادثه تیراندازی در ایالت اوهایو نیز سه نفر زخمی شدند.

پولیس منطقه هیدالگو در ایالت تگزاس نیز از یک فقره قتل و خودکشی یک زن و شوهر در این شهر خبر داد.

مرد خانواده پس از قتل همسرش اقدام به خودکشی کرده است. این زن و مرد سه فرزند داشتند که در هنگام حادثه در داخل منزل بودند. اما به آنها آسیبی نرسیده است.

پولیس فلوریدا همچنین از بازداشت چهار مظنون تیراندازی در شهر ساحلی پاناما خبر داد که در نتیجه اقدام آنها سه نفر زخمی شدند.

همچنین پولیس ریچموند در ایالت ایندیانا نیز در جستجوی مظنون تیراندازی در این شهر است که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند. بیست و دو مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *