طرح ویژه امنیتی‌ برای مراسم اربعین حسینی در عراق

daesh.ir-342-2452224527_19-620x428منابع عراقی از طرح امنیتی زودهنگام برای تامین امنیت مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اداره پولیس شهر نجف اشرف اعلام کرد که آمادگی های خود برای ارائه خدمات امنیتی و فراهم کردن پوشش امنیتی کامل برای شعائر حسینی و کاروانهای عزاداری و زائران در طول مرزهای اداری این شهر را تکمیل کرده است.

اداره پولیس نجف اشرف تاکید کرد: فرماندهی عملیات فرات مرکزی و اداره پولیس ولایت نجف یک طرح امنیتی ویژه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین را برای حمایت از موکب های عزاداری حسینی را به اجرا گذاشته است.

همچنین طرح تامین امنیت راه ها و خیابانها برای حمایت از شهروندان و زائران شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی نیز وضع شده است و گشت های سیار و ثابت این طرح را اجرا می کنند.

اداره پولیس نجف اشرف افزوده است که این طرح همچنین شامل تامین امنیت فرودگاه بین المللی نجف اشرف است زیرا هزاران زائر از طریق این فرودگاه وارد می شوند.

همچنین این طرح شامل تشدید تدابیر امنیتی و استقرار گشتی های ثابت و سیار و گشتی های امدادرسانی و یگان های ویژه و واکنش سریع است.

این اداره به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و پیشدستانه و بازرسی مناطقی که زائران از آن مناطق عبور خواهند کرد و وضع طرحی درباره زائران گم شده و مشارکت در شناسایی آنها و رساندنشان به خانواده هایشان وارائه تمام خدمات امنیتی اشاره کرده است.

Author

About Author