ضرب الاجل یک هفته ای بخش ادویه به حکومت

بخش توزیع داروهای طبی کشور به حکومت یک هفته وقت داد تا یکتن از سرمایه گذاران این بخش را از چنگ اختطاف چیان آزاد نکند، آنها فعالیت خود را در سراسر کشور متوقف خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اتاق تجارت و صنایع افغانستان به منظور عدم معلومات در مورد سرنوشت حضرت الله خان یکتن از سرمایه گذاران در بخش دوایی که حدود دو هفته پیش اختطاف شده است، نشست خبری برگزار کرد.

توفیق داوری مدیر عمومی روابط با دولت و پالیسی اتاق تجارت و صنایع افغانستان در نشست امروز (۱۷سنبله) ضمن نگرانی از عدم مصونیت سرمایه گذاران در کشور اظهار داشت که دولت تا حال در این راستا هیچ اقدامی نکرده است.

به گفته وی، دولت در کنار اینکه برای امنیت سرمایه گذاران اقداماتی نکرده است؛ به دلیل فساد گسترده اختطاف چیان را نیز رها می کند این کار اختطافچیان را نیرومندتر از گذشته می سازد.

داوری اظهار داشت که دولت توانایی وارد کردن «یک قلم» جنس را نیز ندارد و تمام اقتصاد کشور بر سر بخش خصوصی استوار است و اگر بخش خصوصی نیز فعالیت خود را متوقف کند، تمام اقتصاد کشور به خواب می رود.

وی در هشداری به دولت گفت :«اگر تا یک هفته دیگر سرنوشت فرد اختطاف شده، معلوم نشود، بخش دارویی کشور تمام فعالیت های خود در کشور را متوقف خواهد کرد.»

بر اساس گفته های منبع، در صورت توقف فعالیت بخش دارویی، تمام مسوولیت های برخاسته از آن بر عهده دولت خواهد بود و این بخش جوابگو نیست.

ضرب الاجل یک هفته ای بخش دارویی به دولت در حالی اعلام می شود که سرمایه گذاران با مشکلات عمده ای در کشور روبرو هستند که ناامنی از عمده ترین این مشکلات است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *