ضاحی خلفان: قرضاوی عامل ویرانی سوریه شد

معاون قوماندان امنیه دبی، با اشاره به مواضع افراطی “یوسف قرضاوی” مفتی قطری – مصری، فتواهای وی را دلیل ویرانی سوریه دانست.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “ضاحی خلفان” مسدود کردن دارایی های گروه اخوان المسلمین را خواستار شد و گفت: اموال این گروه باید به همه کسانی که زندگی‌شان به علت فتواهای افراطی نابود شده و نزدیکانشان کشته شده اند، پرداخت شود.

وی در صفحه تویتر خود، یوسف قرضاوی مبلغ و مفتی گروه های سلفی را مسئول ویران شدن سوریه دانست و اظهار داشت: قرضاوی سوریه را نابود کرد، در هر فتوایی که او صادر و آن را جهاد قلمداد کرد، باید گفت که خدا به دادمان برسد. او با این فتواها سبب ویرانی و نابودی شده است.

خلفان افزود: قرضاوی به عنوان مفتی اخوان المسلمین مسبب این بلاها است، و او باعث ویرانی سوریه و کشته و یا آواره شدن مردم این کشور است.

وی افزود: قرضاوی مانند زنگ تبلیغاتی عمل می کرد و متوجه آنچه در پیرامونش روی می داد نبود. او از طرح ها و نقشه های جنگی که ویرانی های ناشی از آن غیرقابل تخمین است سر در نمی آورد. او بدون استفاده از دانش کارشناسان در این خصوص فتوا داد که “بکشید” … دادگاه های مسلمانان برای محاکمه قرضاوی به علت فتواهای ویرانگری که صادر کرده کجا هستند ؟

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *