صدها تن از اعضای گروه “داعش” در عراق کشته شدند

تازه ترین گزارشها از مناطق درگیری و تحت کنترول گروه شورشی داعش در شمال عراق حاکی از آنست که صدها تن از شورشیان داعش بدست ارتش ملی عراق کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، قاسم عطا سخنگوی فرمانده کل نیروهای ارتش عراق گفته است که بیش از ۳۰۰ تن از تروریستان داعش در ۳ ولایت شمالی این کشور در عملیاتهای ویژه ارتش ملی عراق کشته شده اند.

براساس گفته های قاسم عطا؛ نیروهای امنیتی این کشور توانسته اند که در عملیات الانبار، ۲۰۰ تن از تروریستان را به هلاکت برسانند و همه تجهیزات و موترهای آنان را در منطقه “الصقلاویه” این ولایت منهدم کنند.

وی افزود: ۶۲ تروریست عضو داعش نیز در مناطق مختلف ولایت الانبار کشته شده اند و عملیاتهای تصفیوی ارتش عراق از زمین و هوا در سه ولایت شمالی عراق جریان دارد و گروه ترورستی داعش در حال عقب نشینی و فرار از ساحات تحت کنترول شان هستند.

قاسم عطا خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در ولایت صلاح الدین نیز روستای “الصقور” را از وجود تروریستها پاکسازی کردند و ۳۲ تروریست را به هلاکت رساندند.

همچنین ۹ تروریست دیگر که لباس زنانه به تن داشتند در ولایت صلاح الدین دستگیر شدند که یکی از آنان از زندانیان فراری از زندان بوده است.

قاسم عطا ادامه داد که ۱۵ تروریست که در منطقه “العظیم” در ولایت دیالی کشته شدند.

همچنان گزارشهای وجود دارد که در این عملیاتها چندین تن از فرماندهان گروه داعش بدست نیروهای ارتش عراق نیز کشته شده اند و درگیری ها میان تروریستان و ارتش عرق جریان دارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *