صحبت رئیس جمهور به بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی

13940519000318_PhotoJمحمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور طی تماس های جداگانه تیلفونی با شماری از بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی به طور جداگانه با شماری از ورثه و بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور صحبت کرد و یکبار دیگر مراتب تسلیت و همدردی خویش را به آنان ابراز نمود.

رئیس جمهور از مقام و منزلت شهدا یادآوری نمود و شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را که بخاطر دفاع از افغانستان و مردم جان های شانرا فدا کردند، فرزندان راستین کشور خواند.

رئیس جمهور غنی افزود: من می دانم که از دست دادن فرزندان و اعضای خانواده چقدر دردآور است و تمام هموطنان در این درد خود را با شما شریک می دانند. وی خاطر نشان کرد که مرگ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، افتخار و شهادت است.

آقای غنی در این تماس تیلفونی از بازماندگان شهدا تشکر کرد که در راستای دفاع برحق از کشور و مردم، فرزندان صالح و نیک را تربیت کرده، شامل صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور نمودند.

محمد اشرف غنی به عنوان خادم اول کشور، رسیدگی به خانواده های شهدا را مسئولیت خویش دانسته و به آنان اطمینان داد که در زمینه رسیده گی به معیشت و آموزش فرزندان شان توجه خواهد کرد.

در مقابل ورثه و بازمانده گان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از توجه همیشگی رئیس جمهور به آنان تشکری کرده، گفتند که توجه رئیس جمهور به خانواده های شهدا باعث اطمینان و افتخار ما می گردد.

 همچنین ورثه و بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفتند، با وجود اینکه ما اعضای خانواده های خویش را از دست داده ایم، اما برای دفاع از کشور و مردم به قربانی های بیشتر آماده هستیم.

آنان خاطر نشان کردند که پیروزی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در مقابل دشمن حتمی است زیرا موقف و مبارزه ما برحق است و حق همیشه بر علیه باطل پیروز می باشد.

Author

About Author