شکنجه یکی از منسوبین پولیس سرپل از سوی آمر حوزه دوم امنیتی این ولایت

مقامات ولایت سرپل خبر داده است که آمر حوزه دوم امنیتی شهر یکی از منسوبین پولیس این ولایت را روز دوشنبه هفته گذشته(۱۵ اسد) به شدت لت و کوب کرده است و همچنان از او خواسته است که در این مورد به رسانه ها چیزی نگوید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ملیکه علیزاده عضوی شورای ولایتی سرپل با تایید این خبر گفت که میوند، آمر حوزه دوم امنیتی سرپل، مهدی یکی از منسوبین پولیس این ولایت را به شدت لت و کوب کرده است.

این عضوی شورای ولایتی سرپل بیان داشت که مهدی زمانی از سوی ماموران آمر حوزه دوم امنیتی سرپل باز داشت می شود که در یکی از هوتل سرپل به سر می برده و ماموران میوند از یک موتر نوع کرولا پایین می شوند و او را با خود شان به حوزه می برند و لت و کوب می کنند.

همچنان او گفت:« آمر حوزه دوم این پولیس را تا جای لت و کوب کرده است که می شود گفت کار به دور از عمل انسانی است .هدی به حد لت و کوب شده که از عمل انسانی دور است و علت اصلی این لت و کوب هنوز معلوم نیست.»

در همین حال این عضوی شورای ولایتی سرپل بیان داشت که مهدی به شورای ولایتی این ولایت عریضه کرده است و آنان در تلاش است تا به این رویداد رسیدگی کنند.

در همین حال فرد لت و کوب شده به رسانه ها گفته که میوند، آمر حوزه دوم سرپل او را ابتدا با کیبل لت و کوب کرد و سپس شکنجه برقی کرده است.

از سوی هم مسوولین امنیتی سرپل میگویند که میوند، آمر حوزه دوم امنیتی این ولایت را باز داشت کرده است تا این رویداد را را بررسی کنند.

این در حالی است که گزارش ها هر از گاهی از بد رفتاری مسوولین بلند پایه امنیتی با زیر دستان شان و افراد ملکی حکایت می کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *