شکست پروژه داعش باعث خشم آمریکا شد؛ بیت المقدس را پایتخت رژیم اسرائیل اعلام کرد

داعش که پروژه اسرائیلی، آمریکایی با پول عربستان ایجاد شد استراتیژی که بود که می‌خواستند اسلام را بدنام کنند با از بین بردن امکان مقدس، سربریدن، آتش زدن و غیره کارها شروع کردند تا که به سوریه رسیدند.

در سوریه قصد داشتند که مزار دختران پیامبر را ویران کنند که با ایجاد گروه فاطمیون و بسیج کشورهای اسلامی در مقابل این گروه تروریستی و پایمردی سرداد قاسم سلیمانی و کمک هوایی روسیه توانستند این گروه را شکست بدهند و اتوریته آمریکا را در در جهان خدشه دار کردند و این کار خشم آمریکا را بر انگیخت و در یک اقدام خبثانه ترامپ بیت المقدس را پایتخت فلسطین اعلام کرد.

آمریکا با این کار می‌خواهد به دو چیز دست پیدا کند یک این‌که به جهان نشان بدهد که جهان اسلام ضعیف است و ما می‌توانیم نخستین قبله مسلمان ها را پایتخت یک رژیم صهیونیستی بسازیم دوم این‌که می‌خواهد آبرو از دست رفته شان دوباره احیا شود؛ اما این کار ترامپ آمریکا را در جهان اسلام منزوی خواهد ساخت چون دین اسلام دین برادری، برابری و اتحاد است و این اتحاد سبب می‌شود که آمریکا نتواند مقابل این موج خشمگین ایستاده‌گی کند.

آمریکا وقتی‌که نتوانست مقابل ایران و سوریه ایستاده گی کند در مقابل همه جهان اسلام هیچ‌گاه نمی‌تواند ایستاده شود و این کار باعث بدنامی آمریکا برای همیشه در جهان اسلام خواهد شد.

ترامپ رییس جمهور آمریکا با این کار خود ثابت ساخت که هیچ‌گاه این کشور برای صلح و جهان صلح‌آمیز فکر نمی‌کند بل‌که همیشه این کشور حامی تروریسم و ایجاد کننده گروه های بوده که باعث بدنامی جهان اسلام می‌شد از القاعده شروع تا طالب و داعش را ساخت البته نقش خاندان آل سعود را هم نمی‌تواند نادیده بگیریم.

از ایجاد گروه طالبان با همکاری مالی عربستان و همکاری استراتیژیک پاکستان تا شروع پروژه القاعده و زدن برج‌های جهانی توسط القاعده و آمده به افغانستان یک پروژه بزرگی بود که می‌خواست در جهان اسلام راه پیدا کند و این راه از طریق افغانستان خیلی خوب مهیا می‌شد.

بعد در استراتیژی نظم نوین خاورمیانه با ایجاد بهار عربی و ترور رهبران قدرتمند جهان اسلام داعش را ایجاد کردند و می خواستند که در آسیامرکزی افغانستان را مرکز تروریسم بسازند و در خاورمیانه سوریه، عراق و… تا ایران که یک کشور قدرتمند اسلام است را در تنگنا قرار بدهد و اتم پاکستان را بگیرد و آهسته، آهسته جهان اسلام را منزوی کند.

که در افغانستان این کار شان با مخالفت‌های روسیه و چین مواجه شد و آمریکا دست به دامن هند، وارد بازی شد و این‌طرف پاکستان هم با روسیه روابط خود را نزدیک‌تر کرد و معادله‌ها طبق خواسته‌های آمریکا پیش نرفت و در خاورمیانه هم داعش با وارد شد چندین لشکر شبیه فاطمیون، حیدریون، زینبیون و حزب الله با همکاری کشورهای ایران و روسیه شکست خورد و ترامپ با این کار خواست تمام ناکام‌های خود را به یک باره به پیروزی تبدیل کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *