شکست تیم ملی فوتبال افغانستان در مقابل کامبودیا

تیم ملی فوتبال افغانستان عصر امروز سه شنبه (۲۳ جوزا) در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال کامبودیا رفت اما متاسفانه این بازی یک بر صفر به تیم کامبودیا تمام شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بازی از ساعت ۴ عصر آغاز شد و افغانستان در دومین دیدار از گروه سوم این رقابت‌ها در ورزشگاه المپیک شهر پنومپن مهمان کامبودیا بود که در نهایت با نتیجه ۱ بر ۰ در مقابل میزبانش شکست را پذیرفت.

تک گل این مسابقه دقیقه ۶۰ روی اشتباه اویس عزیزی، دروازه‌بان افغانستان توسط مونی ادوم بازیکن شماره ۷ کامبودیا به ثمر رسید.

این پیروزی در حالی برای کامبودیا به دست آمد که در بسیاری از دقایق این دیدار توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم ملی افغانستان بود، اما موفق نشدند که دروازه حریف را باز کنند.

افغانستان و کامبودیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفته بودند که افغانستان در هر دو دیدار موفق به شکست حریف خود شده بود.

گفتنی است در بازی امروز اویس عزیزی، حسن امین، میلاد انتظار، کنشکا طاهر، شریف محمد، اباسین علی خیل، فیصل شایسته، قیس شایسته، امید پوپلزی، نورالله امیری و فرشاد نور از اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان در مقابل بازیکنان تیم ملی کامبودیا به میدان رفته بودند.

تیم ملی فوتبال افغانستان با قبولی این شکست در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت و یدار بعدی تیم ملی فوتبال افغانستان در این رقابت‌ها، با اردن است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *