شماری از مقام های محلی هلمند در انفجار زخمی شدند

تعقیبی؛ در نتیجه دو انفجار در مراسم تجلیل از جشن دهقان در ولایت هلمند، شماری از مقام های محلی این ولایت به شمول والی زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حوالی ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه صبح امروز (۳حمل) دو انفجار در مراسم جشن دهقان در استدیوم ورزشی «حامد کرزی» در شهر لشکرگاه رخداد.

عمر زواک، سخنگوی والی هلمند در گفتگو با خاورمیانه، این دو انفجار را تائید کرده بود؛ اما از تلفات و خسارات آن جزئیات ارائه نکرد.

شماری از رسانه ها نیز گفته اند که در این رویداد سه تن جان باخته و ۲۳ تن دیگر به شمول شماری از مقام های محلی زخمی شده اند.

میرزاحسین علیزاده، عضو شورای ولایتی هلمند به خبرگزاری خاورمیانه اظهار داشت که سه تن به شمول محمدخان نصرت، رئیس اقتصاد این ولایت جان باخته و ۱۶ تن دیگر زخمی شده است.

وی اظهار داشت که در بین زخمی ها، والی و معاون والی هلمند، رئیس و معاون شورای ولایتی و شمار دیگری از مقام های محلی شامل هستند.

این عضو شورای ولایتی هلمند جزئیات بیشتر ارائه نکرد.

از سویی هم، نصرت رحیمی سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله در حساب توئیتر خود نگاشته است که «حوالی ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز، دو انفجار در داخل یک استدیوم ورزشی در مربوطات شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند رخ داده است.»

به گفته وی، به اساس معلومات ابتدائی، در این رویداد سه تن جان باخته و ۳۱ تن دیگر زخمی گردیده است.

رحیمی با بیان اینکه ارقام ارائه شده نهایی نیست، هویت کشته و زخمی ها را فاش نساخته است.

طالبان مسلح نیز مسوولیت این رویداد را به عهده گرفته و گفته اند که شماری از مقام های محلی کشته و زخمی شده اند.

جزئیات بیشتر …

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *