شش فرد ملکی در جوزجان کشته و زخمی شدند

در دو ریداد جداگانه در ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان، شش تن به شمول سه فرد ملکی کشته و پنچ تن به شمول سه فرد ملکی زخم برداشت.

محمد رضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این دو رویداد شب گذشته و بامداد امروز (اول عقرب) در مربوطات ولسوال فیض آباد رخداده است.

به گفته وی، در رویداد اول، بر اثر انفجار ماین کنار جاده، سه فرد ملکی به شمول یک زن و دو کودک کشته و سه فرد ملکی به شمول یک کودک زخم برداشت.

غفوری اظهار داشت که این رویداد در قریه کوکلداش ولسوالی فیض آباد زمانی رخداده است که این افراد برای اشتراک در مراسم عروسی از منطقه در حال گذر بودند.

سخنگوی والی جوزجان همچنین گفت که در نتیجه درگیری شب گذشته نیروهای پولیس ملی و خیزش مردمی با طالبان مسلح در قریه کوکلداش ولسوالی فیض آباد، چهارده تن به شمول ۱۱ طالب مسلح کشته و دوازده تن به شمول ۱۰ طالب مسلح زخمی شد.

وی اضافه نمود که الله قلی، فرمانده پولیس ولسوالی منگجک ولایت جوزجان همراه با دو تن از محافظنیش نیز در این درگیری کشته شده و دو تن از نیروهای خیزش مردمی نیز زخم برداشته است.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان مسلح نیز در حساب توئیتر خود آورده است که پنج پوسته پولیس را در قریه کوکلداش ولسوالی فیض آباد به تصرف در آورده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *