شرایط اعزام نیرو توسط داعش به یمن

پس از آنکه گروه تروریستی داعش اعلام موجودیت کرد و در جبهه های سوریه و عراق به انجام عملیات های نظامی اقدام کرد ، دفاتر

پس از آنکه گروه تروریستی داعش اعلام موجودیت کرد و در جبهه های سوریه و عراق به انجام عملیات های نظامی اقدام کرد ، دفاتر جذب منطقه ای آن در کشورهای مختلف اروپایی ، آسیایی و آفریقایی شروع به ثبت نام از علاقه مندان به پیوستن به این گروه نمود .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بعضی از جوانان کشورهای اروپایی مثل فرانسه و انگلیس، کشورهای آسیایی مثل ترکیه و اکراین، کشورهای عربی مثل اردن و عربستان، کشورهای شبه قاره مانند افغانستان و پاکستان، کشورهای آفریقایی مثل لیبی و تونس و خیلی دیگر از کشورها مانند مصر ، لبنان ، فلسطین و … با ثبت نام در دفاتر رسمی و غیر رسمی وابسته به داعش به آنها ملحق می شوند .

آخرین خبرها حتی از افتتاح نمایندگی های داعش در آذربایجان و اکراین ، مالزی و اندونزی و سایر مناطق دارند . افراد داوطلب پس از ثبت نام به پادگان های آموزشی که در اکثر نقاط وجود دارد اعزام شده و پس از دیدن آموزش های نظامی و اطلاعاتی به مدت دو سال به محل ماموریت داعش ، هرکجا که باشد ، اعزام می شوند . تعیین محل ماموریت بسته به نیاز آن روز جبهه دارد .

برای هر عضو داعش مبلغی به عنوان حقوق تعیین می گردد که مقرر می شود، این پول پس از اتمام دوره ماموریت دو ساله به آنان پرداخت می شود . البته اکثر نیروهای اعزامی در طی این دو سال کشته شده و موفق به بازگشت به خانه و گرفتن حقوق خود نمی شوند.

تمام هزینه های اعزام به دوره آموزش و ماموریت دوساله بر عهده سازمان داعش می باشد و نیروهای داوطلب هیچ هزینه ای را در این دو سال پرداخت نمی کنند .

هزینه اعزام به ماموریت ، مسکن و غذا و پوشاک و مهمات همه بر عهده داعش است و این گروه عمده این هزینه ها و امکانات را از مناطق اشغال شده خود اعم از پادگان های تصرف شده ، بانک ها و مغازه های مردم ، غارت کارخانه ها ، مزارع و خانه ها ، قاچاق سوخت ، قاچاق و فروش مواد مخدر ، قاچاق اعضاء انسان ، خرید و فروش زنان و دختران و کودکان ، فروش اشیاء اتیغه و تاریخی ، گرفتن باج از مردم ساکن حکومت داعش و … تامین می کنند و حتی از موترهای شهروندان برای تردد خود بهره می برند .

اخیرا تعداد قابل توجهی از جوانان کشور افغانستان و پاکستان به عنوان کارگر برای کار در عربستان سعودی ثبت نام شده اند که قرار است پس از دیدن آموزش های نظامی از طریق لنج های مسافری به بندر مکلا در ولایت حضرالموت یمن برای پیوستن به نیروهای القاعده یمن اعزام شوند.

Author

About Author