شب خونین برای بغلان/ کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نیروی ارتش در این ولایت

 

منابع امنیتی در ولایت بغلان  از حمله گروه های تروریستی طالبان بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی در ولسوالی بغلان مرکزی این ولایت خبر داده می گویند که در نتیجه این حمله تلفات زیادی به نیروهای امنیتی کشور وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری خارمیانه، منابع امنیتی در ولایت بغلان گفته اند که نیمه شب گذشته چهارشنبه ۲۵ اسد گروه  تروریستی طالبان به یک پاسگاه نیروهای امنیتی و پولیس محلی حمله نموده اند که در نتیجه این حمله تعداد زیادی از نیروهای دولتی کشته و زخمی شده اند.

شمس الحق بارکزی، عضوی شورای ولایتی ولایت بغلان با تایید این خبر به خبرگزاری خاورمیانه، گفته است گروه های تروریستان طالبان شب گذشته بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی در ولسوالی بغلان مرکزی حمله کرده اند که در نتیجه این حمله نزدیک به ۵۰ تن از نیروهای ارتش و پولیس محلی کشته شده و سه تن از پولیس محلی زخم برداشته اند.

به گفته بارکزاری، پس از حمله و سقوط این پاسگاه طالبان تمام تجهیزات نیروهای ارتش را با خود برده اند وبا این حال حکومت مرکزی تا هنوزهم به این ولسوالی نیروهای کمکی نفرستاده است و این پاسگاه در سر بی نوشتی قرار دارد.

این در حالی است که گروه های تروریستی در جریان یک هفته حملات شان بر پاسگاه های نیروهای امنیتی را افزایش داده اند که در نتیجه این حملات تعدادی زیاد نیروهای ارتش کشور کشته و یا زخمی شده اند و تعدادی ولسوالی ها هم در مناطق مختلف به دست گروه های تروریستی طالبان سقوط کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *