شاهزاده بحرینی به داعش پیوست و از پدرش هم خواست تا با داعش بیعت کند

13816961_626612440833270_257580517_nبنا بر گزارش ها شاهزاده بحرینی به داعش می پیوندد و از پدرش، ملک حمد، هم می خواهد که از حکومت کناره گیری کند و به دولت اسلامی بپییوندد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شاهزاده ناصر بن حمد آل خلیفه، فرزند چهارم از پادشاه بحرین و فرمانده گارد سلطنتی بحرین به تازگی از طریق مرز ترکیه به سرزمین های که مقر داعش است فرار کرد و پناهنده شد است. در پیامی به هموطنان خود او آنها را به خروج دسته جمعی و تبانی برای پیوستن به صفوف خلافت اسلامی ترغیب کرد. داعش کنترل بخش های بزرگی از قلمرو جنگ زده سوریه، و دومین ولسوالی بزرگ عراق که دارای نیم میلیون نفرجمعیت است را در دست دارد.

 به عنوان فرزند یک خانواده سلطنتی، همیشه یک ارتش از بندگان فرمانبردار به هر خواسته ی من پاسخ می دادند در حالی که مرا ستایش می کردند. هر چند که من شروع به تدبر در مصیبت های به وجود آمده کردم که همه توسط صلیبیون غربی، کافران به ویژه آمریکا به وجود آمده اند، هدف آنها اشاعه بی نظمی در کشورهای ما و غارت منابع طبیعی و نابودی سنت های ما است. خبرگزاری دولت اسلامی در عراق و سوریه (ISIS) به نقل از شاهزاده ی ۲۹ ساله فراری بحرین، منتشر کرد.

شاهزاده ناصر اضافه کرد؛ من کودکان محبوب، کاخ مجلل و زندگی مرفه را ترک کردم، تا به مبارزه با صلیبیون، کافران و دفاع از ایمان و شرافتم برخیزم. اما مایه ی اندوه من است که پدر من که یک دیکتاتور دست نشانده و یک نوکر آمریکایی ها است بحرین را به یک پایگاه نیروی دریایی آمریکا تبدیل کرده است. او باید سریعاً کناره گیری کند و به خلیفه ابوبکر بغدادی، که خداوند او را حفظ کند، اعلام تعهد و وفاداری کند.

 ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در بحرین که پادشاهی کوچکی واقع در خلیج فارس است، قرار گرفته است. اما این روزها بحرین درگیر سیاست های سرکوبگرانه ی رژیم، علیه جنبش دموکراسی خواهی که آن را فرا گرفته، است. رژیم آل خلیفه با سلب حق شهروندی یک روحانی بسیار محترم به نام شیخ عیسی قاسم از تمام خطوط قرمز عبور کرده. آقای قاسم راه های صلح آمیز را برای مقابله رژیم  ترجیح می دهد.

در اواسط فبروری ۲۰۱۱، یک به پا خیزی دموکراتیک و صلح آمیز در بحرین به طور گسترده ای در گرفت که گفته می شود از جنبش های دموکراتیک مشابه در دیگر کشورهای عربی الهام گرفته شده بود و به بهبود حقوق جهانی شهروندان خود را از دولت خواستار بود. با این حال رژیم بحرین با استفاده از مزدوران پاکستانی به سرکوب فعالان طرفدار دموکراسی پرداخت و هنگامی که شاه شکست خورد؛ برای سرکوب انقلاب مسالمت آمیز در کشور، رژیم بحرین که مانند قرون وسطی توسط تنها یک خانواده اداره می شود، از نیروی وحشیانه استفاده کرد و از برادر بزرگ تر خود، عربستان سعودی برای سرکوب قیام مردمی درخواست کمک کرد.

خانواده های زندانیان سیاسی از شکنجه های وحشتناک و سوء استفاده های جنسی در جلسات بازجویی در زندان بدنام AL-Howdh al-jaf گزارش می دهند که در موارد خاص، شاهدان عینی ادعاهای قبلی که از سگ های بزرگ آلمانی، توسط شاهزاده ناصر برای بازجویی استفاده می شده است را تایید می کنند. شاهزاده ناصر با ایجاد رعب و وحشت و تمسخر از زندانیان زن اعتراف میگرفته است. هیچ اتهامی متوجه او در دادگاه های بحرین نشده است.

رئیس سابق کمیته المپیک بحرین افزود؛ پدر من یک پادشاه ترسو و بزدل و به شدت نیازمند به اربابان آمریکایی خود را برای حفظ  تاج و تخت خود است. او عملا حاکمیت و استقلال کشور ما را به کافران آمریکا تحویل داده است. متاسفانه، او فقط پدر ژنتیکی من است اما حقیقت این است که رهبر معنوی و مربی نهایی من محترم  امیر مؤمنان ابوبکر البغدادی است.

با انتقاد نسبتاً ملایم از شیوه ی برخورد پدرش با انقلابیون، پرنس ناصر موضوع اتهامات جدی شکنجه ی  فعالان دستگیر شده توسط سازمان های مختلف حقوق بشر شد. به گزارش سازمان عفو بین الملل پانزده نفر که نامشان ذکر نشده به گروه های حقوق بشر در اروپا شکایت کرده اند که آنها شخصا وحشیانه توسط شاهزاده ناصر در زندان AL-Hawd الجاف مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

Author

About Author