شاهراه سالنگ به روی موتر های باربری مسدود می شود

 سالنگ نوهمزمان با فرا رسیدن سال جدید خورشیدی ۱۳۹۵ شاهراه سالنگ برای شش روز از شمال به جنوب و شش روز از جنوب به سمت شمال به روی موتر های باربری از فردا سه شنبه (۲۵ حوت) مسدود می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “جنرال رجب” فرمانده عمومی در شاهراه سالنگ ها با نشر اعلامیه ای اعلام کرد که شاهراه سالنگ به دلیل رفت و آمد شهروندان برای اشتراک در جشن سال نو در شهر مزار شریف، به روی موتر های باربری مسدود می شود.

در اعلامیه گفته شده است که با نزدیک شدن سال نو، هزاران تن از شهروندان کابل و سایر ولایات غرض شرکت در مراسم برافراشتن علم منسوب به حضرت علی (ع) و میله عنعنوی گلسرخ و زیارت روضه مبارک از مسیر سالنگ ها عازم شهر مزارشریف هستند.

در اعلامیه تاکید شده است که به منظور مصئونیت بهتر عبور زائرین از شاهراه سالنگ سر از تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ الی اول حمل ۱۳۹۵ از شمال به جنوب و از تاریخ ۱۳۹۵/۱/۱ الی ۱۳۹۵/۱/۵ از جنوب به شمال، وسایط باربری اجازه عبور را از این شاهراه ندارند.

فرمانده شاهراه سالنگ از تمام رانندگان موتر های باربری خواسته است که  در ایام ذکر شده مزاحمت ایجاد نکنند و طبق رهنمایی ماموران جاده عمل نمایند.

Author

About Author