شاخه گل دانشجویی برای تقدیر از پولیس بغلان

شماری از دانشجویان و فعالان مدنی بغلان از فداکاری های نظامیان این ولایت با شاخه های گل و «شجاعت نامه» قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دانشجویان و فعالان مدنی بغلان امروز (۶عقرب) طی محفلی در مقر فرماندهی پولیس این ولایت در ابتدا برای مل پاسوال نورحبیب گلبهاری فرمانده پولیس، لوحی را بعنوان شجاعت نامه تقدیم کردند.

این دانشجویان همچنین به پاس خدمات و کارکردهای پولیس ولایت بغلان، برای سربازان پولیس این ولایت شاخه های گل اهدا نمودند.

عبدالفتاح رشیدی هماهنگ کننده این برنامه می گوید که حمایت و پشتیبانی از نیروهای امنیتی وجیبه شهروندان کشور است و باید این سربازان مورد تقدیر و تشویق مردم قرار گیرند.

14872647_1214945475233237_951340360_n

به گفته وی :«همی سربازان هستند که در بدترین شرایط در خط مقدم نبرد با طالبان مسلح می جنگند و در برابر جانشان از مردم و کشورشان دفاع می کنند، بناً به همین خاطر است که ما امروز آمدیم با دادن یک شاخه گل از جانفشانی های شان قدردانی کردیم.»

در عین حال نورحبیب گلبهاری فرمانده پولیس بغلان این اقدام دانشجویان و فعالان مدنی را یک گام مؤثر در عرصه تشویق سربازان دانسته و تعهد سپرد که هیچگاهی نمی گذارند هراس افگنان آرامش مردم را بر هم بزنند.

فرمانده پولیس بغلان اضافه کرد که هم اکنون نیز سربازان این ولایت در سنگرهای داغ نبرد در مقابل طالبان مسلح قرار دارند و امنیت شهروندان بغلان را تامین می کنند.

در حالی فرمانده و سربازان پولیس بغلان از سوی شهروندان این ولایت تحسین می شوند که پس از درگیری ها و نبرد چند ماهه، بغلان گواه یک امنیت نسبی است و شدت جنگ در بخش های آن فروکش کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *