سیطره اطلاعاتی اسرائیل برای حذف قدس در فضای مجازی

قدسمسئله قدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است. روز جهانی قدس به عنوان نمادی فرهنگی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین توسط امام خمینی (ره) مطرح شد و همه دوستداران آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به این طرح پاسخ مثبت دادند و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پاسداشت این روز و مسئله فلسطین و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم به پا میخیزند.

بنیاد رسانه ای بیان که رسالت فرهنگی و رسانه ایی حمایت از مظلومان و مستضعفان را دارد محتوای این نرم افزار را به همه حق طلبان عالم تقدیم می نماید.

این نرم افزار اندرویدی توسط عده ای از جوانان دوست دار فلسطین با رویکردی فرهنگی اجتماعی در ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی می باشد که برای اولین بار در مورد قدس جهت اطلاع رسانی جنایات اسرائیل در فلسطین و کشتار کودکان مظلوم در سکوت جوامع بین المللی حقوق بشر تهیه و تولید شده است که با فشار شرکت های وابسته به رژیم اسرائیل از مارکت های موبایل حذف شد که شامل محتوایی می باشد که در ادامه به آن اشاره شده است.

این اپلیکیشن اندرویدی حاوی تعداد ۳۴ مقاله، ۲۷ سخنرانی، ۳۵ سرود، ۲۶ ویدئو از مقاومت و راهپیمایی ها و همچنین ۳۳۰ عکس، پوستر و تولیدات گرافیکی در رابطه با روز جهانی قدس میباشد.

با توجه به حذف این نرم افزار از مارکت های اندرویدی و جلوگیری از انتشار آن میتوانید جهت دانلود رایگان به لینک زیر مراجعه فرمایید:

لینک دانلود نرم افزار روز قدس:

 http://appbayan.com/QodsDay.apk

Author

About Author