سندرز: به ترامپ اجازه نمیدهم تا مانع ورود مسلمانان به آمریکا شود

Bernie Sanders_custom-65962aec8d4db62454712b4674b777a4bc5c38d8-s900-c85برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تاکید کرد تمام تلاشش را میکند تا مانع اقدام «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری خواه اش برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از نشریه هیل، برنی سندرز در برنامه تلویزیونی «راشل مدو» گفت: من به عنوان یک سناتور آمریکایی تا جایی که در توانم هست تلاش خواهم کرد تا مانع عملی شدن این پیشنهاد پوچ و نفرت انگیز شوم.

او این موضوع را به تمسخر گرفت زیرا با توجه به این پیشنهاد ترام‍پ، «صادق خان» شهردار مسلمان تازه انتخاب شده ی لندن نیز نخواهد توانست وارد خاک آمریکا شود!

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تبعات معرفی شدن ترامپ به عنوان نامزد جمهوری خواهان، اعلام کرد که چنین چیزی به کشور آسیب خواهد رساند.

به علاوه سندرز گفت که ترامپ مسلمانان و غیرمسلمانان در سراسر جهان را با یکدیگر دشمن می کند.

سندرز گفت: او شمار زیادی از مردم بر روی این کره خاکی را با مردم آمریکا دشمن می کند. این اقدام غیر قابل قبول، و بسیار مخرب است و به همین دلیل است که من معتقدم این فرد رئیس جمهور نخواهد شد.

این سناتور تایید کرد که راهی که وی برای انتخاب شدن در پیش دارد بسیار پر مخاطره است اما متعهد شد که برای به دست آوردن هر رای، تلاش کند.

Author

About Author