سناریوی جدید حکومت برای سرپوش گذاشتن به قضیه «ریئل تایم»

وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی محکمه امروزش را سرپوش گذاشتن به قضیه «ریئل تایم» (Real Time) از سوی حکومت عنوان کرد.

عبدالرزاق وحیدی در گفتگوی ویژه با خبرگزاری خاورمیانه بیان داشت که هدف از این کار حکومت، سناریوی جدید به منظور تحت تاثیر قرار دادن موضوع محکمه خاص «ریئل تایم» است.

وحیدی گفت: «ظاهراً پرونده فعلی و شاید دوسیه های دیگری که حکومت پیش کند به خاطر جبران یا همان محکمه خاصی است که دفعه قبل من در آن بی‌گناه شناخته شدم.»

همچنان وی تصریح کرد که حکومت مقصرین اصلی قضیه «ریئل تایم» را نجات داده و حالا میخواهد که تحت پیگرد نهادهای عدلی و قضایی قرار نگیرند و قضیه جدید را که مربوط به وزارت مالیه می شود را باز کرده است.

او گفت قضیه ای که تازه باز شده از ۷ سال پیش و مربوط به وزارت مالیه می شود که در آن زمان مطرح نشد؛ اما در حال حاضر باز کردن این قضیه در واقع نوعی «مسخره بازی» حکومت را نشان می دهد.

در همین حال وحیدی می گوید در صورتی که محکمه امروز (۲۶جدی) علنی دایر شود، حاضر خواهد شد و در غیر آن به عدالت و قاضی و دستگاه قضایی بی باور است و از حضور در دادگاه امتناع می کند.

این در حالی است که سومین دور دادگاه علنی وحیدی به تاریخ چهارم جدی به اتهام عدم ایجاد سیستم «ریئل تایم» و استخدام‌ های غیرقانونی برگزار شد که هیئت دادگاه خاص به دلیل نبود شواهد کافی برای اثبات اتهام وارده؛ وی را بی گناه شناخت و برائت داد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *