سلاح پسرِ «حبیبه دانش» ثبت نشده است

با آنکه حبیبه دانش، نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان در دفاع از خودسری های پسرش مدعی شده که سلاح های استفاده شده ثبتِ وزارت داخله است؛ اما گفته می شود که این ادعا بی بنیاد است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پسر حبیبه دانش که به «عقاب تخار» معروف است، در روزهای اخیر با استفاده از سلاح ها و محافظینش، دست به آزار و اذیت مردم در شهر کابل زده است.

بعد از انتقادها و شکایت های مردم نسبت به خودسری های پسر حبیبه دانش، این نماینده مردم گفته است که پسرش برای ثبت سلاح های دست داشته اش به وزارت داخله می رفته است.

اما یک منبع معتبر در وزارت داخله می گوید که هیچ جنگ افزاری از آدرس بانو دانش بخاطر ثبت به وزارت داخله انتقال داده نشده است.

این منبع اظهار داشت که بعد از خودسری های این پسر جوان، وکیل تخار واکنش نشان داده و بخاطر سردرگمی اش، ادعا کرده که این سلاح برای ثبت انتقال داده می شد.

وی تصریح کرد که در روزهای اخیر نیروهای امنیتی با انتقال سلاح و موترهای شیشه سیاه به صورت جدی برخورد می کنند و این امر باعث شده تا پسر حبیبه دانش نیز به دام نیروهای امنیتی بیافتد.

استفاده از سلاح های غیرقانونی و خودسری از سوی محافظین و نزدیکان زورمندان، دولتمردان و وکلای پارلمان از جمله معضل هایی است که تا حال به صورت جدی با آن برخورد نشده است.

این امر با شکایت های عمده مردم در کابل و دیگر ولایت ها همراه بوده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *