سقوط قریه بلغلی/ حملات گسترده تروریستان طالب برای تصرف مرکز سرپل

یک منبع امنیتی در ولایت سرپل گفته است که گروه های تروریستی طالب از روزگذشته بدینسو بالای پوسته های امنیتی پولیس ملی، اردوی ملی و نظم عامه در قریه بلغلی مرکز ولایت سرپل حملات شان را آغاز کرده اند و درگیری ها جریان داشته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک منبع امنیتی که نخواست نامش گرفته شود گفت تروریستان طالب ازنیمه شب گذشته بدینسو بالای پوسته های امنیتی پولیس ملی، اردوی ملی و نظم عامه در منطقه بلغلی مرکز ولایت سرپل حملات شان  را آغاز کرده اند.

به گفته این منبع درگیری ها در این قریه مرکز ولایت سرپل از شب گذشته تا ساعت ۲ بامداد امروز دوشنبه ۱۹ سنبله ادامه داشته و تلفات جانی را به همراه داشته که رقم دقیق آن مشخص نشده است و شماری از نیروهای پولیس ملی و اردوی ملی به قریه عربیه در نزدیکی مرکز ولایت سرپل عقب نیشینی کرده اند.

این منبع افزود که در نتیجه این درگیری ها قریه بلغلی، یک بیز و یک پوسته پولیس ملی سقوط و ۳ تن از نیروهای پولیس ملی لادرک میباشند و متباقی از نیروهای نظم عامه و اردوی ملی به دلیل شدت جنگ و نداشتن تجهیزات کافی به قریه های همجواری عقب نیشینی کرده اند و جنگ خاتمه یافته است.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان شب گذشته بر پوسته پولیس محلی در قریه انگشکه ولسوالی صیاد ولایت سرپل حمله کرده و آن پوسته را سقوط داده اند که در نتیجه ۲ تن از پولیس محلی کشته و ۱ تن دیگر زخمی شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *