سفیر هلند در چین به دلیل رابطه نامشروع با یک زن از کار برکنار شد

سخنگوی وزارت امور خارجه هلند اعلام کرد که «ران کلر» سفیر این کشور در چین به دلیل رابطه نامشروع با یک زن چینی از سمتش برکنار شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در پی گزارشات روزنامه‌ها مبنی بر اینکه سفیر هلند در چین با یک کارمند چینی روابط نامشروع داشته، هلند تائید کرد که به دنبال شکایت به دست آمده، این سفیر از سمت اش برکنار شد.

براساس گزارش روزنامه هلندی “د تلگراف” که این ماجرا را منتشر کرد، ران کلر ۵۸ ساله با یک زن چینی که در سفارت هلند در پکن کار می‌کند، روابط نامشروع داشته است.

این روزنامه معروف نوشت: پس از آنکه دو تن تصاویر برهنه‌ای را تبادل کردند، ران کلر چندین بار در محل سکونتش با این کارمند چینی دیدار کرد.

اگرچه ران کلر متاهل نیست اما از آنجایی که او نماینده هلند در چین محسوب می‌شد، داشتن رابطه با یکی از اتباع این کشور او را در موقعیت آسیب پذیری قرار داده است.

روزنامه وولکس کرانت نیز گفت: کلر خودش را در معرض اخازی احتمالی قرار داده چراکه چین حقوق این زن را که ادعا می‌شود معشوقه سفیر هلند بوده، پرداخت می‌کند.

کلر در حال حاضر در هلند به سر می‌برد و وزارت خارجه این کشور اعلام کرد ما تصمیم گرفتیم که سفیر نباید در طول تحقیقات در سمت خود فعالیت داشته باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *