سفیر بلغاریا در کابل خواهان ایجاد روابط اقتصادی با کابل شد

2D9A2758سفیر جمهوری بلغاریا مقیم کابل در دیدار با «صلاح الدین ربانی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، خواهان ایجاد روابط اقتصادی بلغاریا با افغانستان شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، «نیکولای یانکوف» سفیر بلغاریا مقم کابل امروز سه شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان در کابل دیدار کرد.

آقای یانکوف از  مأموریتش در افغانستان با خرسندی یادآوری نموده، اظهار داشت: ” افتخار می کنم که مدت چهار سال در خدمت گسترش روابط و همکاری ها میان افغانستان و بلغاریا که دوستی میان دو کشور پیشینه تاریخی دارد، قرار داشتم.”

سفیر جمهوری بلغاریا به ادامه صحبت هایش از پیشرفت ها در عرصه های مختلف و رشد دموکراسی در افغانستان ابراز خرسندی کرده، ضمن اینکه از ادامه همکاری های کشورش به افغانستان اطمنان داد، خواهان ایجاد روابط اقتصادی میان دو کشور گردید.

همچنین وزیر امور خارجه از تلاشهایی که یانکوف به عنوان سفیر بلغاریا در افغانستان در راستای گسترش روابط و همکاری ها میان دو کشور انجام داده است ابراز قدردانی کرده و از همکاری های بلغاریا به افغانستان در بخش های آموزش دیپلومات ها و آموزش پولیس ملی افغان در بخش مبارزه با فساد ابراز سپاس کرد.

Author

About Author