سفیرعربستان در رومانیا منشی خود را پس از تجاوز به قتل رساند

82053874-70685434ابراهیم عبدالرحمن الراسی، سفیر عربستان سعودی در رومانیا ضمن تجاوز جنسی بر منشی رومانیایی خود او را به قتل رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شماری از پایگاه های خبری از رسوایی اخلاقی و تجاوز سفیر عربستان در رومانی به یک دختر رومانیایی و کشتن وی خبر دادند.

پایگاه خبری «پاناروما الشرق الاوسط» به نقل از سایت «ای دبلیو دی»، نوشت: ابراهیم عبدالرحمن الراسی سفیر عربستان در رومانیا به منشی رومانیایی خود تجاوز کرده و او را به قتل رسانده است.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه رومانی سفیر سعودی را احضار و او را به تجاوز جنسی به «ایوانا ویلسیکو» ۲۵ ساله که به عنوان منشی در سفارت عربستان در بخارست کار می کرده، متهم کرده است.

طب عدلی رومانی گزارش کرده که قربانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس با کمربند خفه شده است.

گزارش می افزاید: جسد ایوانا ویلسیکو که دانشجوی پزشکی بوده در حال شناور بر روی سطح آب یک حوضچه در نزدیک یک بند برق در ۲۴ مایلی جنوب شهر بخارست، پیدا شده است.

وزارت خارجه رومانی ۴۸ ساعت به نمایندگی دیپلماتیک عربستان سعودی مهلت داده است تا خاک این کشور را ترک کند.

یک مسئول رومانیایی خاطرنشان کرده که مسئولان رومانی از عربستان خواسته اند مصئونیت سفیر خود را بردارند تا بتوان وی را محاکمه کرد اما مسئولان سعودی این درخواست را رد کرده اند.

این درحالی است که یک خدمتکار رومانیایی نیز که در اقامتگاه سفیر عربستان در بخارست کار می کرد، سال جاری میلادی مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفت.

Author

About Author