سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین در عراق

9e5f4053-23b1-4605-a754-4c92aa0e66bdنیروهای حزب الله عراق در منطقه مکحول در شمال عراق، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ناشناس را هدف قرار دهند و سرنگون کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع کتائب حزب الله این خبر را در اختیار سایت خبری المعلومه قرار داده و گفته اند، نیروهای مقاومت اسلامی کتائب حزب الله هنگام عملیات شناسایی و بازرسی در منطقه مکحول واقع در ۲۴۰ کیلومتری شمال بغداد و ۸۰ کیلومتری شمال تکریت مرکز صلاح الدین، با این هواپیمای بدون سرنشین برخورد کرده و آن را هدف قرار دادند.

آنها در حال عملیات شناسایی محل تجمع یک گروه از انتحاری های داعش در یک پالایشگاه در این منطقه بودند که پیشتر اطلاعات مربوط به آن را از دستگاه های اطلاعاتی دریافت کرده بودند.

وجود هواپیمای بدون سرنشین و تسلیحات سنگین و مدرن، در سازمان رزم گروه تروریستی داعش، از سوی کارشناسان امنیتی، از جمله اسناد و شواهدی محسوب می شود که ثابت می کند برخی طرف های خارجی و منطقه ای همچنان از این گروه تروریستی حمایت می کنند.

جمعه گذشته، نیروهای امنیتی عراق در ولایت جنوبی بصره موفق شدند یک کارگاه مخفی ساخت بمب و بمب گذاری موترها را به همراه مقادیر زیادی کتب، جزوات تکفیری و همچنین پلیت های موتر متعلق به دولت عربستان سعودی را کشف کنند.

Author

About Author