سرنوشت نامعلوم قیصاری

با آنکه شماری از انتقال نظام الدین قیصاری به شهر شبرغان، مرکز ولایت جوزجان خبر می دهند؛ اما پولیس بلخ این ادعا را رد می کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عملیاتی که از سوی نیروهای امنیتی بر قرارگاه نظام الدین قیصاری از دو روز پیش در شهر مزارشریف آغاز شده بود، بامداد امروز (۲۵قوس) پایان یافت.

مقام های محلی و امنیتی بلخ اعلام کردند که نیروهای امنیتی وارد قرارگاه قیصاری شده و چندین جسد را دریافت کرده و شماری از نیروهای وی را نیز بازداشت کرده اند.

این مقام ها به صراحت اعلام کردند که شخص قیصاری در قرارگاه موجود نبوده است.

بعد از ختم این عملیات، شماری از رسانه ها و منابع معتبر از حزب جنبش اسلامی افغانستان اعلام کردند که قیصاری به شهر شبرغان انتقال داده شده است.

اما پولیس بلخ این ادعا را رد کرده است.

عادل شاه عادل، سخنگوی پولیس بلخ به خاورمیانه گفت که بعد از ختم عملیات، تمام مخفیگاه های موجود در قرارگاه قیصاری از سوی نیروهای امنیتی در حال بررسی هستند.

وی اظهار داشت: «حویلی و باغی که قیصاری در آن بود، خیلی بزرگ است و قطعات خاص در حال بررسی تمام مخفیگاه ها هستند و در مورد خود قیصاری اطلاعات و ضد و نقیض است.»

عادل تاکید کرد که هرکسی که در برابر دولت ایستادگی می کند و با نیروهای امنیتی درگیر می شود، از دید قانون پنهان شده نمی تواند و سرانجام گرفتار خواهد شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *