سرنوشت قاتلین مهسا هفته آینده مشخص می شود

پرونده قاتلین مهسا از سوی دادستانی کل بررسی شده و در روزهای نخست هفته آینده به دادگاه فرستاده خواهد شد.

جمشید رسولی، سخنگوی لوی سانوالی در گفتگو با خبرگزاری خاورمیانه در پیوند به پرونده قاتلین مهسا گفت که بررسی این قضیه از سوی این اداره در حال تکمیل شدن است و به زودی به دادگاه محول می شود.

رسولی افزود که به اساس دست آوردهای هیئت تحقیق، این پرونده در ابتدای هفته آینده به محکمه راجع می شود و تمام کارهایی که در قبال قضیه صورت گرفته با مردم شریک ساخته خواهد شد و حد مجازات که دادگاه برای عاملان قتل مهسا تعیین میکند نیز از طریق رسانه ها با مردم شریک ساخته می شود.

وی همچنان اظهار داشت که هیئت تحقیق از طریق ارگان های کشفی، خانواده مهسا و طب عدلی معلومات در مورد سوابق متهمان جمع آوری کرده اند و همچنان تحقیق صورت گرفته که در عقب این قضیه اگر دست کدام سازمان یا گروه دخیل باشد، پیدا شود.

«مهسا» دختر شش ساله در جریان ماه گذشته در منطقه ۳۱۵ خیرخانه از سوی آدم ربایان اختطاف شده بود و زمانی که ربایندگان پولی را که در مقابل رهایی او درخواست کرده بودند، دریافت نکردند؛ این کودک را به شکل فجیعی به قتل رساندند.

قتل مهسا واکنش بسیاری از شهروندان را برانگیخت طوریکه کاربران صفحات اجتماعی با راه اندازی کمپاین قاتلین مهسا را اعدام کنید خواهان اعدام عاملان قتل این دختر شش ساله شدند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *