سردارنقدی: امریکا توانایی ورود به جنگ را ندارد

رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران با اشاره به برخی تهدیدات غرب درباره ورود حمله نظامی به سوریه گفت: امریکا توان ورود به یک جنگ جدی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که تهدیدات امریکا درباره ورود به جنگ سوریه را تا چه حد جدی می‌دانید؟ اظهار کرد: امریکا بنیه اقتصادی و روحیه نظامی کافی برای دخالت در سوریه را ندارد، البته آنها می‌توانند خودشان را امتحان کنند.

وی درباره حوادث تروریستی اخیر در منطقه نیز گفت: تروریست‌ها دست‌پروده خود امریکا هستند و تمام این بمب‌گذاری‌ها زیر سر خود امریکا و اسرائیل است، البته ممکن است کسی که بمب‌گذاری می‌کند ظاهرا وهابی باشد اما مدیریت تمام این ترورها توسط امریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد زیرا آنها نمی‌خواهند منطقه آرام باشد.

نقدی همچنین در مورد شهادت یک خبرنگار و مستندساز ایرانی در سوریه اظهار کرد: آنها به اسم آزادی بیان، مانع پخش برنامه‌های تلویزیونی ما می‌شوند و حتی خبرنگاران ما را می‌کشند اما چون تریبون‌های دنیا در اختیار آنهاست به نام حقوق بشر اقدامات ضدبشری انجام می‌دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *