ساعات کاری دوائر دولتی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین، ساعات کاری وزارت خانه ها و ادارات دولتی را درماه مبارک رمضان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، ساعات کاری وزارتخانه ها و ارگان های دولتی در ماه مبارک رمضان در کابل از ساعت ۷ صبح تا ۱ بعد از ظهر و در سایر ولایات کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعد از ظهر می باشد.

علی افتخاری؛ سخنگوی وزارت کار و امور اجتماعی در این رابطه به رسانه ها گفته است که با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعات کاری ادارات دولتی تغییر می کند.

به گفته وی، ساعات کاری وزارت خانه ها و ارگان های دولتی در ماه مبارک رمضان در کابل از ساعت ۷ صبح تا ۱ بعد ازظهر و در سایر ولایات کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعد از ظهر خواهد بود.

افتخاری روزهای کاری برای وزارت خانه ها و نهاد های دولتی را در ولایات ۶ روز کاری در طول هفته و در کابل همانند گذشته به مدت ۵ روز کاری اعلام کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که هیچ وزارتخانه یا نهاد دولتی حق ندارد که خارج از برنامه تعیین شده به فعالیت بپردازد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و بی نظمی با متخلفین برخورد خواهد شد.

افتخاری در پایان ازهمه هموطنان و مراجعه کنندگان به داویر دولتی، خواست که به دلیل گرمی هوا و همچنین فشار و انبوه کاری در ساعات اولیه صبح برای اجرای کارشان به ادارات دولتی مراجعه کنند .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *