روحانی خطاب به ترامپ؛ “با دم شیر بازی نکن پشیمان میشوی”

رئیس جمهور ایران امروز در جریان سخنرانی با روسای نماینده ایران در خارج از این کشور به شکل بی سابقه ای رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرده و گفت با دم شیربازی نکن پیشیمان میشوی.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز یکشنبه ۳۱ سرطان  در جریانی سخنرانی اش در جمع نماینده های این کشور در خارج از ایران ضمن تهدید بی سابقه ایران گفت “آقای ترامپ ما مرد شرف و ضامن امنیت منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکن پشیمان میشوی”.

در این گزارش آمده است که روحانی در دیدار با روسا و سفرای نمایندگی های ایران  افزود آمریکا باید خوب بداند که صلح با ایران مادر صلح و جنگ با ایران مادر جنگ ها است.
او علاوه کرد که هرگاه اروپا تصمیم نزدیک شدن به ما را داشت آمریکا با وارد کردن فشار منصرفش می کرد  اما در حال حاضر آمریکا در ستیز با دنیا و منافع ملی خودش است  وهیچ گاه مثل حالا نمیشد گفت که آمریکا در حال نقض قوانین بین المللی و ضد جهان  اسلام  است.
این در حالی است که رئیس جمهور ایران با اشاره به  صادرات نفت کشورش گفت کسانیکه درک درست از مسایل سیاسی داشته باشند میفهمند که روند صادرات نفت ایران هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *