رهبر اپوزسیون اسرائیل: اینجا در آینده نزدیک برای ما به جهنم تبدیل خواهد شد

f140728dv012-cropped-635x357اسحاق هرتزوگ، رهبر مخالفان، در یک سخنرانی شدید الحن از نتانیاهو خواست تا خانه نشین شده و نفتالی بنت، وزیر آموزش کابینه اش را نیز با خود ببرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وی در این سخنرانی اظهار داشت :کسی که سیاستهایش با شکست مواجهه شده و ما را به سوی میسعادای (در حمله رومیان باستان به میسعادا، اکثر افراد این شهر (یهودیان) خودکشی نمود)سوق داده و از جهان منزوی نموده، به گونه ای که باید تا ابد دست به شمشیر زندگی کنیم.»

هرتزوگ این مطالب را در اولین جلسه زمستانی کنست و پس از سخنرانی نتانیاهو مطرح نمود. وی اظهار داشت که اسرائیل با مشکلاتی شدیدتر ار موج اخیر اعتراضات فلسطینی روبرو خواهد شد. هرتزوگ با لحنی خجالت زده گفت : نتانیاهو ادعا میکند که این جنگ را در کنار بنت مدیریت می نماید. اما شیوه مدیریتی شما در این نبرد تبدیل به چاقویی شده که اکنون در پشت اسرائیلی ها فرو رفته است.

هرتزوگ اذعان داشت : یکروز همه ما، خود را در یک جمعیت تحت محاصره، اقلیت و تحقیر شده بین دریای مدیترانه و اردن خواهیم یافت که زندگی برای ما چیزی جز جهنم نخواهد بود. اگر ما مسلمانان را تحریک کنیم و در جهت ایجاد دو کشور مستقل، اقدام نکنیم، این اتفاقی که تحت رهبری نتانیاهو و دوستش بنت برای ما رخ خواهد داد.

Author

About Author