رهبر انقلاب اسلامی ایران: پرچم مقاومت بر روی زمین نمی ماند

آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشتند که اگر گروهی پرچم مقاومت را بر زمین بگذارد، یقیناً گروهی دیگر از دل ملت فلسطین بر‌می ‌آید و آن پرچم را در دست خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه امروز (۳حوت) در تهران پایتخت ایران برگزار شد.

آیت الله خامنه ای در سخنانی خاطرنشان کردند :«مطمئناً حاضرین در این نشست، فقط به فلسطین خواهید پرداخت که متأسفانه در چند سال اخیر، کوتاهی‌ هایی در توجه لازم و ضروری به آن صورت پذیرفته است، البته یقیناً بحران ‌های موجود در جای جای منطقه و امت اسلامی شایسته توجه است؛ اما آنچه موجب این گردهم‌ آیی است، مسئله فلسطین است.»

رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند که این اجلاس می ‌تواند الگویی باشد تا رفته رفته همه مسلمانان و ملت‌ های منطقه بتوانند با تکیه به اشتراکات خود اختلافات را مهار کرده و با حل تک تک آنها، موجبات تقویت هرچه بیشتر امت محمدی (ص) را فراهم آورند.

وی از مهمانان و رئیس مجلس شورای اسلامی، تشکر کرده و برای شهدای اسلام به ‌ویژه شهدای والامقام مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و همه رزمندگان صادق جبهه مقاومت و نیز روح مطهر بنیان ‌گذار جمهوری اسلامی ایران که بیشترین اهتمام را به قضیه فلسطین مبذول داشت، رحمت الهی مسألت داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با جمعی از مهمانان شرکت کننده در کنفرانس بین ‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *