رهبرانقلاب اسلامی ایران: هیچ دشمنی نمی تواند ایران را  فلج کند

رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ دشمنی نمی تواند ایران را فلج کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز سه شنبه با اشاره به سخنان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید امریکا مبنی بر ضرورت تشکر ایران از دولت اوباما گفت: به هیچ وجه از آن دولت متشکر نیستیم.

وی افزود امریکا با نیت فلج کردن ملت ایران و نظام اسلامی تحریم‌های سنگین را وضع کرد و البته به این هدف نرسید همچنان‌که هیچ دشمن دیگری نیز نخواهد توانست این ملت بزرگ را فلج کند.

ایشان افزودند: چرا باید از دولت قبلی امریکا تشکر کنیم، به‌خاطر تحریم‌های ضد ایرانی؟ به علت ایجاد داعش؟ به دلیل به آتش کشیدن منطقه در سوریه و عراق؟ و یا به علت نفاق و دورویی یعنی «ابراز ارادت و همکاری در نامه خصوصی اما حمایت صریح و آشکار از فتنه پس از انتخابات ۸۸»؟

رهبر انقلاب خاطرنشان کرد اینها مصادیق همان دستکش مخملین است که دولت قبلی امریکا روی پنجه آهنین خود کشیده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخن رئیس جمهور جدید امریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایران از تهدید نمی ترسد.

آقای خامنه‌ای به اشاره به راهپیمایی ۲۲ دلو (بهمن) در روز جمعه هفته جاری افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۲ دلو با حضور در خیابانها جواب حرفها و تهدیدات امریکا را خواهند داد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کرد که رئیس جمهور جدید امریکا با حرفها و اقدامات خود در مبارزات انتخاباتی و روزهای اخیر، ماهیت واقعی امریکا را عریان در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشته و نشان می دهد حقیقت امریکا چیست.

وی دستگیری و بازداشت یک کودک پنج ساله ایرانی را مصداقی از حقوق بشر امریکایی برشمردند و افزود: رحمت پروردگار بر امام بزرگوار که حقیقت امریکا را بارها و بارها در بیانات و نوشته‌هایشان گوشزد می‌کردند و اصرار داشتند که ملت و مسئولان با شناخت ماهیت دشمن، از اعتماد به شیطان بزرگ پرهیز کنند که امروز حقانیت حرفهای آن عزیز به عرش سفر کرده به روشنی در جلوی چشمان همگان است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش ایران بخصوص جوانان این نیرو را به ادامه مسیر پرافتخار گذشته و کار و تلاش و ابتکار روزافزون توصیه کرد و افزود: باید با تقوا و توکل به خدا و با همت بلند، خلأها را پُر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی افزود: درس و پیام حادثه نوزدهم  دلو سال ۵۷ این است که باید همواره در کنار محاسبات ضروریِ عقلانی و مادی، محاسبات فراتر از مسائل مادی نیز در نظر گرفته شوند.

ایشان خاطرنشان کردند: در طول ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در مسائل مختلف از جمله دفاع مقدس همواره شاهد یاری خداوند و اتفاقات خارج از محاسبات مادی بوده ایم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *