رد حضور محمد محقق در تکت انتخاباتی حکمتیار

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، حضور حاجی محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه در تکت انتخاباتی گلبدین حکمتیار را به شدت رد کرد.

عباس آگاه، سخنگوی حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به خبرگزاری خاورمیانه گفت که محمد محقق، رهبر این حزب به هیچ عنوان با رهبر حزب اسلامی برای حضور تکت انتخاباتی توافق و یا ائتلافی نکرده است.

به گفته وی، آقای محقق در تکت انتخاباتی آقای حکمتیار وارد رقابت‌ های انتخابات ریاست جمهوری نمی شود.

آگاه گزارش های رادیو آزادی در مورد این ائتلاف را به شدت رد کرده و اظهار داشت که این گزارش، یک گزارش و خبر کاملا دروغ است.

بر اساس اظهارات وی، محمد محقق طی روزهای آینده همراه با تیم انتخاباتی مورد حمایت حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۸ ثبت نام خواهد کرد.

پیش از این گزارش‌ های به نشر رسیده بود که گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی با معاونیت اول جنرال عبدالرشید دوستم و معاونیت دوم حاجی محمد محقق خود را به حیث نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ثبت نام می‌ کند.

این گزارش ها به نقل از رادیو آزادی بعد از نشر تصاویری از دیدار رهبران این احزاب به نشر رسیده بود.

ناگفته نماند که رادیوی آزادی و سایر رسانه های امریکایی در این اواخر شایعه پراکنی های عمده ای برای ایجاد اختلافات قومی و از بین بردن اتحاد مردم افغانستان را روی دست گرفته اند و رادیوی آزادی به سوژه ای برای کاربران صفحات اجتماعی تبدیل شده است.

در عین حال باید یادآور شد که نشر گزارش هایی منبی بر اختلافات قومی، از رسانه های معتبر جایگاه آنها را از بین برده و نابود می سازد و اهداف آنها را برای مردم بیشتر از پیش نمایان می کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *