ردپای اسرائیل در انفجار بیروت

نماینده مجلس لبنان، مزدوران رژیم اسرائیل را عامل انفجار تروریستی دیروز در بیروت دانست و خواستار حمایت مردمی از ارتش لبنان شد.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، غازی زعیتر، تنش های طایفه ای، مذهبی و سیاسی را بستر ساز اقدامات تروریستی دانست و گفت: هدف از این حملات برهم زدن ثبات لبنان درچارچوب تحولات جهان عرب است، دیروز انفجار بمب در پارکینگ ساختمانی در منطقه بئر العبد در جنوب پایتخت لبنان، ۵۳ مجروح بر جا گذاشت.
نماینده فراکسیون توسعه و آزادی در مجلس لبنان با تأکید بر ضرورت حمایت مردمی از ارتش این کشور خاطرنشان کرد: حمایت از ارتش حمایت از مقاومت و پایداری در برابر رژیم اسرائیل است، زعیتر با تاکید بر اینکه رژیم اسرائیلی حریم مرزی لبنان را تهدید می کند، تصریح کرد: اگر درمقابله با گروه های تروریستی سستی به خرج دهیم، همه مناطق لبنان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
لبنانی ها باید درک کنند انفجار تروریستی در  در ضاحیه، بیروت می تواند در مناطق دیگر نیز روی دهد، وی هدف تروریست ها از این انفجار را دامن زدن به آتش فتنه های طایفه ای دانست و گفت: لبنانی ها بدانند خطر در کمین است و هیچ کس در امان نیست، مسئولیت همه دوچندان شده است و نباید تنها به محکوم کردن این اقدام اکتفا کرد.
این نماینده مجلس لبنان درخواست کرد با تشکیل دولت وحدت ملی، همه مسئولیت ها به این دولت منتقل شود

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *