رئیس جمهور فرانسه: ما با اسلام مشکل داریم

اولاند در دیدار با دو نویسنده گفت: این درست است که فرانسه با اسلام مشکل دارد و هیچ کس در این شکی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از رویترز، “فرانسوا اولاند” رئیس جمهور فرانسه، در دیدار با دو نویسنده کتابی که اخیرا نشر شده است گفت: این درست است که فرانسه با اسلام مشکل دارد.

این اظهارات اولاند ممکن است قبل از انتخابات سال آینده ریاست جمهوری فرانسه، باعث اختلاف و تفرقه در حزب وی گردد.

اولاند این اظهارات را یک ماه پس از کشتار ۱۳۰ تن در پاریس بدست افراد مسلح و دیدار با نویسندگان کتاب “یک رئیس جمهور نباید بگوید…” بیان کرده است.

اولاند ادعا کرد: این درست است که با اسلام مشکل داریم. این مشکل با اسلام به این خاطر نیست که اسلام یک دین خطرناک است بلکه دلیل این است که می خواهد خود را به عنوان دین جمهوری فرانسه مورد تایید قرار داد.

سیاستمدار حزب مخالف وی می گویند: اولاند نامحبوب ترین رئیس جمهور فرانسه در شش دهه اخیر است و باید به جای مصاحبه با خبرنگاران به امور دولت بپردازد.

Author

About Author

3 thoughts on “رئیس جمهور فرانسه: ما با اسلام مشکل داریم

  1. بله کاملا حرف درست را گفته هست بلکه فراتر از ان از حقیقتی پرده برداشته که دیگران انرا مخفی نگهداشته بودند صدها سال هست که غرب با اسلام میجنگد از برپای رژیم اسراییل تا تشکیل سازمانهای القاعده طالبان و داعش همه ما میدانم که این جنگ سردی هست برای نابودی اسلام

  2. دقیق با اسلام مشکل دارند در این شک و شکوه نیست اما اسلام را یک دین خطرناک و یا ناتکمیل خطاب نه کرده مشکل وی از اینکه او مسلمان نیست او از چیز دیگر یاد آور نشد که با آن اسلام زیرتهدید رود

  3. اگر شما در باره یی این طور موضوع های اروپا و اسلام. را نشر کنید تا در باره دسیسه های اروپا در مقابل اسلام اگاه شویم بسیار خوب میشه. تشکر از خدمت مقدس تان به اسلام و مسلمانان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *