اشرف غنی حملات تروریستی در کابل و ننگرهار را محکوم کرد

غنی جمهورمحمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حملات تروریستی امروز در کابل و ننگرهار را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، صبح امروز موتر حامل کارمندان وزارت معارف در منطقه کمری ولسوالی بگرامی ولایت کابل مورد حمله قرار گرفت و در آن دو تن از کارمندان معارف کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

همچنین در یک حمله انتحاری که بالای موتر بس حامل سربازن تازه استخدام شده اردوی ملی در منطقه سبز آباد شاهراه کابل- جلال آباد صورت گرفت در آن دست کم ۱۲ تن از این سربازان کشته و ۳۸ تن دیگر زخمی شدند.

در همین حال رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن شدید این حملات تروریستی گفت که دشمنان افغانستان با این حملات شان یکبار دیگر نشان دادند که مخالف ترقی و پیشرفت کشور عزیز ما می باشند.

رئیس جمهور غنی گفت: از اینکه دشمنان مردم افغانستان در جبهات نبرد توانایی جنگ با نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را از دست داده اند، افراد ملکی را هدف قرار میدهند.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز می کند و برای مجروحین، صحتمندی کامل از درگاه خداوند(ج) تمنا دارد.

Author

About Author