رئیس جمهور: به کمک آسیب دیدگان سیلاب بشتابید

حامد کرزی رئیس جمهور کشور از تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در ولسوالی های پغمان و شکردره ولایت کابل شدیداً متاثر گردیده و روی کمک های عاجل به آسیب دیدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، جاری شدن سیلاب در ولسوالی های پغمان و شکردره ولایت کابل، منجر به کشته شدن بیست دو تن از مردم  شد و نیز خسارات زیادی را به مردم وارد کرده است.

بااین حال رئیس جمهور، از تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در این دو ولسوالی  شدیداً متاثر گردیده و به اداره مبارزه با حوادث و سایر ادارات مربوط دستور داده است تا به آسیب دیدگان کمک های عاجل را برسانند.

جاری شدن سیلاب بر اثر بارش باران شدید طی دو روز گذشته خسارات زیاد جانی و مالیرا به مردم وارد کرده است و  ۲۲ نفر جانهای خویش را از دست داده  و زمین های زراعتی نیز تخریب گردیده است.

رئیس جمهور، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های قربانیان ابراز کرده و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر جمیل تمنا کرده است.

براساس اعلامیه ارگ ریاست جمهوری، حامد کرزی به ریاست مبارزه با حوادث و سایر مسئولین مربوط هدایت داد تا به آسیب دیدگان کمک و رسیدگی عاجل نمایند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *