رئیس جمهور به وارث خانواده کشته شده های ننگرهار دیدار کرد

حامد کرزی رئیس جمهور کشور با وارث کشته شده های حادثه اخیر انفجار ماین در ولسوالی شینوار ولایت ننگرهار دیدار با اظهار همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس جمهوری قبل از ظهر امروز (۲۶ اسد) با وارث کشته شده های حادثه اخیر انفجار ماین در یک هدیره در ولسوالی شینوار ولایت ننگرهار، دیدار کرد و مراتب غمشریکی و تسلیت عمیق خویش را یکبار دیگر به وی ابراز کرد.

این دیدار که در ارگ انجام شد، قوماندان حاجی غالب وارث کشته شده های حادثه متذکره به رئیس جمهور کشور معلومات داده، گفت که به روز اول عید فطر ۱۷ تن از اعضای خانواده اش در اثر انفجار ماین جاسازی شده توسط طالبان کشته شده اند.

وی گفت اعضای خانواده اش بخاطر دعا به روان یکی از شهدای خانواده اش به هدیره ای در منطقه کلاهی ولسوالی شینوار رفته بودند که  هدف ماین جاسازی شده قرار گرفتند و بشمول آنان  ۴ نفر دیگر نیز  زخمی شدند.

براساس اعلامیه خبری ارگ ریاست جمهوری، رئیس جمهور ضمن اظهار همدردی و تسلیت عمیق به خانواده کشته شده ها کمک نقدی یک میلیون و نه صد هزار افغانی را که طی حکمی برای خانواده هر کشته مبلغ یکصد هزار افغانی و برای هر فرد زخمی پنجاه هزار افغانی منظور نموده بود، به  قوماندان حاجی غالب سپرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *