رئیس اداره خدمات بندر حیرتان بازداشت شد

اداره عالی مبارزه با فساد اداری در شمال کشور از بازداشت رئیس اداره خدمات بندر حیرتان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس اداره خدمات بندر حیرتان به اتهام سوء استفاده از صلاحیت های وظیفوی، انتقال و فروش صدها تن آرد بازداشت شده است.

شمس الله جاوید رییس اداره عالی مبارزه با فساد اداری درشمال کشور گفته است رئیس اداره خدمات بندر حیرتان و شماری ازمسئولان دولتی دیگر در این گذرگاه قصد فروش سه هزار تن آرد را در شهر مزارشریف داشته اند.

به گفته، رئیس و شماری مسئولان دولتی اول ادعا کرده اند که بیش از سه هزار تن ارد کمک شده از سوی فدراتیف روسیه به افغانستان، فاسد و غیرقابل استفاده است.

وی تاکید کرده است، که آنان  مقام های دولتی ولایت بلخ  را فریب داده و با گرفتن امر هدر کردن این محموله بزرگ آرد، قصد فروش آن در بازار شهر مزارشریف را داشتند.

با این حال دادستانی (سارنوالی) ولایت بلخ  رئیس اداره خدمات بندر حیرتان، رئیس و کارمندان اداره عالی مبارزه با فساد اداری زون شمال را به اخذ ۲۰ هزار دالر رشوه متهم کرده میگویند آقای جاوید خود در فساد اداری دست دارد.

رئیس اداره خدمات بندرحیرتان درحالی از سوی اداره عالی مبارزه با فساد اداری بازداشت شده است  که دادستانی شهر حیرتان نیز دستور بازداشت ۴ تن از جمله یکی از کارمندان اداره عالی مبارزه با فساد اداری را به اتهام دست داشتن در پرونده انتقال و فروش غیرقانونی آرد های کمک شده را دارند .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *